+370 634 85000
0
Garantinio aptarnavimo užklausa

Garantinio aptarnavimo užklausa

Mes siekiame užtikrinti, kad kiekvieną verslo stadiją, pradedant baldo idėja, gamyba, baigiant, jo pristatymu, pardavimu, surinkimu pirkėjo namuose bei garantine priežiūra, lydėtų profesionalumas bei atsakomybė.

Pogarantinis aptarnavimas

Garantiniu ir pogarantiniu laikotarpiu, nusidėvėjus audiniui ar Jūsų mylimam augintiniui pažeidus baldą, Jūs visada galite kreiptis dėl mūsų gaminamų baldų atnaujinimo. Kad galėtume tiksliau įvertinti reikiamų darbų sumą, siųsdami užklausimą atsiųskite ir baldo nuotrauką, laiške išdėstykite konkrečius pageidavimus. Padeda ir pirkimo bei pardavimo dokumentai, jei tokius turite išsaugoję.

Informacija telefonu +370 634 85 000. Informacija el. paštu info@magre.lt.

Pretenzijos forma

Pridėti failą
* privalomi laukai

ĮDĖMIAI PERSKAITYKITE IR IŠSAUGOKITE

BENDROSIOS PASTABOS

ĮSPĖJIMAS! Montavimo instrukcijoje pateiktų įspėjimų nepaisymas gali būti rimtų sveikatos sužalojimų arba mirties priežastimi.

  • Baldas nėra skirtas komerciniam naudojimui, taip pat naudojimui įstaigose, ligoninėse ir pan.
  • Įpakavimo medžiagų likvidavimo tikslu būtina pasinaudoti vietinių atliekų šalinimo įmonių teikiamomis paslaugomis. Likusios po montavimo priemonės turi būti utilizuojamos pagal teisės aktų reikalavimus bei užtikrinant apsaugą nuo vaikų prieigos. Likusieji po montavimo elementai nėra skirti žaidimui ar kitokiam naudojimui.


ĮSPĖJAMOSIOS PASTABOS

ĮSPĖJIMAS! Atsižvelgiant į tai, kad kartone yra smulkių elementų, iki sumontavimo baldą reikia laikyti vaikams neprieinamoje vietoje.

ĮSPĖJIMAS! Arti baldų negalima palikti vaikų be priežiūros. Be reikalo durelių, stalčių ir pan. nepalikite atidarytų, nes tai gali kelti pavojų vaikams.


SU MONTAVIMU SUSIJUSIOS PASTABOS

  • Baldą gali montuoti tik suaugę asmenys pagal montavimo instrukcijos nurodymus, taikant atitinkamus įrankius (elektrinių įrankių naudojimo atveju reikia nustatyti atitinkamą sankabos sukimo momentą – tai užkirs kelią sriegių pažeidimui).
  • Jei išpakavus baldą, prieš montavimą ar jo metu pasirodė, kad kokia nors detalė pažeista ar jos trūksta, nepradėti ar nutraukti montavimą ir kreiptis į pardavėją, nes galima naudoti tik gamintojo patvirtintas atsargines detales.
  • Montavimą atlikti ant lygaus pagrindo. Elementų arba pagrindo pažeidimui išvengti, rekomenduojama montavimą atlikti pasiklojus ant pagrindo apsauginį padėklą (pvz. panaudojant išardytos pakuotės medžiagas).
  • Jeigu yra numatyta konstrukcinė priemonė, kuri yra skirta apsaugoti baldą nuo nuvirtimo, tai šią priemonę reikia būtinai sumontuoti, kad baldas galėtų būti saugiai naudojamas.


DĖMESIO! Tokia apsauginė konstrukcija dėl sienų įvairovės nėra aprūpinta tvirtinimo prie sienos apkaustais. Prašome patiems pasirinkti atitinkamus duotajai sienai apkaustus. Esant abejonėms kokius apkaustus panaudoti, reikia susiekti su specializuota parduotuve.


  • Tikslu užtikrinti tylų durelių ir stalčių uždarymą galima panaudoti lipniuosius amortizuojančius atmuštuvus. DĖMESIO! Atmuštuvai, tai smulkūs elementai, kuriuos gali atplėšti ir nuryti vaikai.

Užklausos garantiniam aptarnavimui pateikimo būdai:

Pretenziją galite pateikti užpildę Garantinio aptarnavimo užklausą mūsų internetiniame puslapyje. Pateikiant pretenziją pateikite tik svarbiausią ir būtiniausią informaciją, reikalingą prekės trūkumui identifikuoti (aprašykite problemą, pridėkite nuotraukų, pateikite užsakymo arba PVM sąskaitos-faktūros numerį, pateikite užsakovo kontaktus).

Garantinio aptarnavimo užklausos nagrinėjimo terminai:

Pateiktos pretenzijos nagrinėjamos 3 darbo dienų laikotarpiu. Šiuo laikotarpiu su Jumis susisieks mūsų Kokybės skyriaus specialistas su kuriuo sutarsite dėl tolimesnių veiksmų.

Garantinis aptarnavimas

Dėl mūsų prekių kokybės kreipkitės mob. tel. +370 634 85 000 arba užpildykite Garantinio aptarnavimo užklausą.

Baldams suteikiama 24 mėnesių garantija. Čiužinių branduoliams - 60 mėnesių. Garantijos terminas pradedamas skaičiuoti nuo momento, kai pardavėjas perduoda prekę pirkėjui, kaip numatyta sutartyje. Garantija suteikiama tik pateikus šiuos pirkimo dokumentus: pirkimo–pardavimo sutartį, pinigų apmokėjimo kvitą ir garantinį gaminio pasą. Garantiniu laikotarpiu nustatytus kiekybinius ar kokybinius neatitikimus ištaisysime, sukomplektuosime arba pakeisime kokybiškais savo sąskaita. Apie pastebėtą defektą baldo naudojimo metu prašome pranešti užpildant garantinio aptarnavimo užklausą, adresu: Beržų g. 2B, Riešė, LT-14266 Vilniaus rajonas arba telefonu +370 634 85000. Apie sprendimą nedelsdami informuosime Jus Jūsų nurodytomis susisiekimo priemonėmis. Prekių keitimas, grąžinimas ar trūkumų šalinimas vykdomas vadovaujantis mažmeninės prekybos taisyklėmis. Pirkėjas neturi teisės nutraukti sutarties, jeigu daikto trūkumas yra mažareikšmis pagal CK 6.363 straipsnio 8-ą dalį. Prekės garantija pagal įstatymą CK 6.338 str. nustato terminus reikalavimams dėl prekių trūkumų pareikšti. Vartotojų teisę atsisakyti nuotolinės sutarties ir ne prekybos patalpose sudarytos sutarties nustato CK 6.22810 straipsnis.

Baldų restauravimas ir remontas:

Mes galime suremontuoti ir/arba restauruoti įvairaus senumo mūsų įmonėje (Magrės baldai) pagamintus baldus. Dėl smulkesnės informacijos prašome kreiptis elektroniniu paštu info@magre.lt arba telefonu +370 634 85000.

Garantinio laikotarpio pratęsimas CK numatytais atvejais:

Pagal Civilinio kodekso (CK) 6.335 straipsnio 3 dalį, jeigu pirkėjas negali naudotis daiktais, kuriems yra nustatytas kokybės garantijos terminas, dėl nuo pardavėjo priklausančių kliūčių, tai garantijos terminas neskaičiuojamas tol, kol pardavėjas tas kliūtis pašalina. Šio straipsnio 4 dalyje įtvirtinta, jog jeigu ko kita nenumatyta sutartyje, garantijos terminas pratęsiamas tokiam laikui, kurį pirkėjas negalėjo daikto naudoti dėl trūkumų, jeigu pirkėjas tinkamai pranešė pardavėjui apie pastebėtus trūkumus.

Taigi, jei pirkimo – pardavimo sutartyje nebuvo nustatyta kitaip, garantinis terminas pratęsiamas ta apimtimi, kiek įsigyta preke nebuvo galima naudotis ne dėl nuo pirkėjo priklausančių aplinkybių.

Alternatyvaus vartotojų ginčo sprendimo subjektas – Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba:

Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius

Tel.: +370 5 262 6760

El. paštas: tarnyba@vvtat.lt

Interneto svetainės adresas: www.vvtat.lt

Atsisiųsti garantinį taloną baldams

AUDINIŲ PRIEŽIŪRA



Kad savo baldą naudotumėte ilgai ir jis Jus džiugintų, svarbu naudoti jį pagal paskirtį bei tinkamai prižiūrėti gobeleną ar natūralią odą. Kiekvienu atveju baldinio audinio bei natūralios odos ilgaamžiškumas labai priklauso nuo baldo naudojimo bei priežiūros, todėl kartu su baldu siūlome įsigyti ir baldų priežiūros priemonių. Įsigijus naujus baldus tiek iš natūralios odos, tiek iš gobeleno rekomenduojame viršutinį paviršių impregnuoti (jeigu tai leidžia medžiagos savybės) specialiomis apmušalų priežiūrai skirtomis priemonėmis, tuomet valyti baldus bus daug lengviau. Apsauginės priemonės sudaro ant audinio paviršiaus plėvelę, nepralaidžią purvui, drėgmei ir riebalams, kuri nekeičia audinio spalvos.

Visas baldų priežiūros priemones galite rasti čia: BALDŲ PRIEŽIŪROS PRIEMONĖS

Natūralūs apmušalai turi specifines savybes ir išvaizdą, kurios nepriklauso nuo baldo gamintojo.

Natūrali  oda yra gyvas organizmas, atskirų gaminių odos atspalvis nežymiai gali skirtis. Ant odos esantys tekstūros skirtumai, įbrėžimai, randai ar vabzdžių įkandimai, tam tikras grūdėtumas, atsiradęs ne gamybos metu, yra natūralios odos išvaizdos ypatumai, kurie baldui suteikia organiškumo ir prabangos. Naudojant baldus ilgesnį laiką odos atspalvis bei blizgumas gali kisti, gali atsirasti odinio apmušalo laisvumas – visa tai yra natūralūs procesai, kurie priskiriami natūralios odos savybėms.

SU EKSPLOATAVIMU SUSIJUSIOS PASTABOS

ĮSPĖJIMAS! Nenaudoti baldo, jei kokia nors detalė įtrūkusi, įlūžusi, atsiskyrusi. Tokiu atveju dėl remonto ar papildymo kreipkitės į pardavėją, nes galima naudoti tik gamintojo patvirtintas atsargines detales.

  • DĖMESIO! Baldus reikia eksploatuoti pagal jų paskirtį, pernelyg elementų neperkraunant, kadangi tai gresia jų patvarumo pažeidimu. Nelipkite nei ant rašomojo stalo, nei ant kitų stalų, nesikarkite ant durų, nelipkite ant lentynų, neperkraukite stalčių ir pan. Sunkiausius daiktus dėkite į žemiausius stalčius. Neatidarykite daugiau kaip vieną stalčių vienu metu. Nešalinkite stalčių blokuočių. Šių ribotuvų taikymas gali baldo nuvirtimo riziką sumažinti, nors ir negali ją visiškai pašalinti.
  • Baldai turi būti eksploatuojami sausose patalpose ir apsaugoti nuo kenksmingų atmosferinių sąlygų.
  • DĖMESIO! Nestatykite baldų arti šilumos šaltinių, atviros ugnies (pvz. židinio, krosnelių, šildytuvų).

VALYMAS

  • Baldus reikia valyti minkštu, drėgnu skudurėliu arba švelniomis, skirtomis baldus puoselėti priemonėmis, o po to nusausinti juos skepetėle. Nenaudoti baltinimo priemonių, nenardinti į vandenį, nenaudoti šiurkščių audinių ar abrazyvines savybes turinčių medžiagų, kurios gali sukelti paviršiaus suraižymus. Nenaudoti agresyvių detergentų bei alyvos pagrindu pagamintų valiklių.
  • Baldų eksploatavimo pasekmėje sudedamųjų elementų sujungimai gali atsilaisvinti. Rekomenduojama periodiškai sujungimus tikrinti ir jeigu reikia – varžtus bei kitas jungtis prisukti, tuo būdu užtikrinant taisyklingą baldų funkcionavimą ir jų patvarumą (tai ypač svarbu judamųjų baldo elementų atveju: durų, stalčių kreipiamųjų).
  • Visose komodose, spintose yra pridėtos papildomos konstrukcinės priemonės, kurios skirtos apsaugoti baldą nuo nuvirtimo. Šią priemonę būtinai reikia pritvirtinti prie komodos ir sienos, kad baldas galėtų būti saugiai naudojamas.
  • Baldai turi būti eksploatuojami sausose, vėdinamose patalpose (aplinkos temperatūra nuo +5C iki +35C, santykinis oro drėgnumas nuo 30% iki 70%).
  • Keičiant baldų stovėjimo vietą, patartina juos ne stumdyti, bet pernešti.
  • Natūralia faneruote dengtų baldų atspalvis dėl šviesos poveikio laikui bėgant keičiasi, todėl nauji tokios pačios dangos baldai, pastatyti šalia senųjų, bus kitokio atspalvio. Taip pat baldų atspalvio skirtumas ilgainiui gali atsirasti, jei tam tikra jų dalis bus nuolat veikiama šviesos, o kita dalis ne: patraukus ilgą laiką nejudintą kompiuterio monitorių, jo stovėjimo vietoje liks kitokio atspalvio plotas.
  • Baldų nestatykite per arti židinio, oro kondicionieriaus ventiliacijos angos, nes gali deformuotis medžiaga ar būti pažeista baldų apdaila.
  • Speciali grindis sauganti danga tvirtinama prie baldų apačios (pavyzdžiui, stalų bei kėdžių kojų) saugo grindų paviršių nuo subraižymo.

Draudžiama:

Braižyti ar kitaip veikti baldų paviršių kietais, aštriais daiktais. Baldus ir jų dalis daužyti, kaitinti, naudoti ne pagal paskirti. Ant baldų paviršiaus pilti tirpiklių, rūgščių ar šarmų. Naudoti valymo priemones, kurių sudėtyje yra rūgščių , šarmų ar abrazyvinių medžiagų.Už mechaninius gaminio pažeidimus gamintojas neatsako, jiems taisyti netaikoma garantinė priežiūra. 

MELAMINU DENGTŲ BALDŲ PAVIRŠIŲ PRIEŽIŪRA

  • Dulkes valykite sausa, švaria šluoste, o labiau suteptus paviršius valykite dangos rašto kryptimi (jei ją galima nustatyti) minkšta, drėgna šluoste su švelnia valymo priemone (pvz.: skystu indų plovikliu).
  • Baldų paviršius nebijo trumpalaikio vandens poveikio. Tačiau vandenį ar kitą skystį, išpiltą ties briaunos ir plokštumos sandūra, būtina skubiai nusausinti šluoste, nes detalė gali išbrinkti.

NATŪRALIA FANERUOTE DENGTŲ BALDŲ PRIEŽIŪRA

  • Valykite minkšta drėgna šluoste dangos rašto kryptimi.
  • Baldų paviršius nėra atsparus vandens poveikiui. Vandenį ar kitą skystį, išpiltą ties briaunos ir plokštumos sandūra, būtina skubiai nusausinti šluoste, nes detalė gali išbrinkti.
  • Pagal poreikį (bent kartą per mėnesį) nuvalykite valikliu, skirtu mediniams paviršiams valyti (medienos priežiūros priemonių rinkinys wood care kit), ir nusausinkite sausa, švelnia šluoste.

STALŲ, DENGTŲ METALO SLUOKSNIU, VALYMAS IR PRIEŽIŪRA

  • Rekomenduojame valymui naudoti valiklius, kurie turi iki 30 % alkoholio arba sudėtyje  iš viso neturi alkoholio (pvz.: ekologiškus). Šiuo metu visi pripratę dezinfekuoti rankas ir tą patį skystį naudoti paviršių valymui. To daryti NEGALIMA.
  • Ant paviršiaus dedant puodelius su karštu gėrimu ar kitus karštus dalykus būtina pasidėti padėkliuką. Svarbu tiesiai ant stalo nepilti verdančio vandens, o netyčia užpylus - iš karto nuvalyti, nepalikti ilgesniam laikui.


Jei kiltų bet kokių su baldais susijusių klausimų, kurių patys negalite išspręsti, prašome užpildyti Garantinio aptarnavimo užklausą arba skambinti tel. +370 634 85 000. Visuomet Jums mielai padėsime.

TURITE KLAUSIMŲ?

SUSISIEKITE +370 634 85000

Arba parašykite mums žinutę