+370 634 85000
Lizingas

Lizingas

Mes siekiame užtikrinti, kad kiekvieną verslo stadiją, pradedant baldo idėja, gamyba, baigiant, jo pristatymu, pardavimu, surinkimu pirkėjo namuose bei garantine priežiūra, lydėtų profesionalumas bei atsakomybė.

Pristatymas ir surinkimas

Įsigiję baldus, galite užsisakyti prekių atvežimo, sunešimo ir surinkimo paslaugą.

Už papildomą mokestį prekes mūsų įmonės arba samdomų transporto įmonių darbuotojai atveš Jūsų nurodytu adresu ir užneš į pageidaujamą aukštą.

Baldai pristatomi nesurinkti. Jums pageidaujant surinksime Jūsų baldus už papildomą mokestį.

Įkainių teiraukitės el. paštu info@magre.lt arba tel. +370 634 85 000.

ĮDĖMIAI PERSKAITYKITE IR IŠSAUGOKITE

BENDROSIOS PASTABOS

ĮSPĖJIMAS! Montavimo instrukcijoje pateiktų įspėjimų nepaisymas gali būti rimtų sveikatos sužalojimų arba mirties priežastimi.

  • Baldas nėra skirtas komerciniam naudojimui, taip pat naudojimui įstaigose, ligoninėse ir pan.
  • Įpakavimo medžiagų likvidavimo tikslu būtina pasinaudoti vietinių atliekų šalinimo įmonių teikiamomis paslaugomis. Likusios po montavimo priemonės turi būti utilizuojamos pagal teisės aktų reikalavimus bei užtikrinant apsaugą nuo vaikų prieigos. Likusieji po montavimo elementai nėra skirti žaidimui ar kitokiam naudojimui.


ĮSPĖJAMOSIOS PASTABOS

ĮSPĖJIMAS! Atsižvelgiant į tai, kad kartone yra smulkių elementų, iki sumontavimo baldą reikia laikyti vaikams neprieinamoje vietoje.

ĮSPĖJIMAS! Arti baldų negalima palikti vaikų be priežiūros. Be reikalo durelių, stalčių ir pan. nepalikite atidarytų, nes tai gali kelti pavojų vaikams.


SU MONTAVIMU SUSIJUSIOS PASTABOS

  • Baldą gali montuoti tik suaugę asmenys pagal montavimo instrukcijos nurodymus, taikant atitinkamus įrankius (elektrinių įrankių naudojimo atveju reikia nustatyti atitinkamą sankabos sukimo momentą – tai užkirs kelią sriegių pažeidimui).
  • Jei išpakavus baldą, prieš montavimą ar jo metu pasirodė, kad kokia nors detalė pažeista ar jos trūksta, nepradėti ar nutraukti montavimą ir kreiptis į pardavėją, nes galima naudoti tik gamintojo patvirtintas atsargines detales.
  • Montavimą atlikti ant lygaus pagrindo. Elementų arba pagrindo pažeidimui išvengti, rekomenduojama montavimą atlikti pasiklojus ant pagrindo apsauginį padėklą (pvz. panaudojant išardytos pakuotės medžiagas).
  • Jeigu yra numatyta konstrukcinė priemonė, kuri yra skirta apsaugoti baldą nuo nuvirtimo, tai šią priemonę reikia būtinai sumontuoti, kad baldas galėtų būti saugiai naudojamas.


DĖMESIO! Tokia apsauginė konstrukcija dėl sienų įvairovės nėra aprūpinta tvirtinimo prie sienos apkaustais. Prašome patiems pasirinkti atitinkamus duotajai sienai apkaustus. Esant abejonėms kokius apkaustus panaudoti, reikia susiekti su specializuota parduotuve.


  • Tikslu užtikrinti tylų durelių ir stalčių uždarymą galima panaudoti lipniuosius amortizuojančius atmuštuvus. DĖMESIO! Atmuštuvai, tai smulkūs elementai, kuriuos gali atplėšti ir nuryti vaikai.


SU EKSPLOATAVIMU SUSIJUSIOS PASTABOS

ĮSPĖJIMAS! Nenaudoti baldo, jei kokia nors detalė įtrūkusi, įlūžusi, atsiskyrusi. Tokiu atveju dėl remonto ar papildymo kreipkitės į pardavėją, nes galima naudoti tik gamintojo patvirtintas atsargines detales.


  • DĖMESIO! Baldus reikia eksploatuoti pagal jų paskirtį, pernelyg elementų neperkraunant, kadangi tai gresia jų patvarumo pažeidimu. Nelipkite nei ant rašomojo stalo, nei ant kitų stalų, nesikarkite ant durų, nelipkite ant lentynų, neperkraukite stalčių ir pan. Sunkiausius daiktus dėkite į žemiausius stalčius. Neatidarykite daugiau kaip vieną stalčių vienu metu. Nešalinkite stalčių blokuočių. Šių ribotuvų taikymas gali baldo nuvirtimo riziką sumažinti, nors ir negali ją visiškai pašalinti.
  • Baldai turi būti eksploatuojami sausose patalpose ir apsaugoti nuo kenksmingų atmosferinių sąlygų.
  • DĖMESIO! Nestatykite baldų arti šilumos šaltinių, atviros ugnies (pvz. židinio, krosnelių, šildytuvų).


VALYMAS

  • Baldus reikia valyti minkštu, drėgnu skudurėliu arba švelniomis, skirtomis baldus puoselėti priemonėmis, o po to nusausinti juos skepetėle. Nenaudoti baltinimo priemonių, nenardinti į vandenį, nenaudoti šiurkščių audinių ar abrazyvines savybes turinčių medžiagų, kurios gali sukelti paviršiaus suraižymus. Nenaudoti agresyvių detergentų bei alyvos pagrindu pagamintų valiklių.
  • Baldų eksploatavimo pasekmėje sudedamųjų elementų sujungimai gali atsilaisvinti. Rekomenduojama periodiškai sujungimus tikrinti ir jeigu reikia – varžtus bei kitas jungtis prisukti, tuo būdu užtikrinant taisyklingą baldų funkcionavimą ir jų patvarumą (tai ypač svarbu judamųjų baldo elementų atveju: durų, stalčių kreipiamųjų).
  • Visose komodose, spintose yra pridėtos papildomos konstrukcinės priemonės, kurios skirtos apsaugoti baldą nuo nuvirtimo. Šią priemonę būtinai reikia pritvirtinti prie komodos ir sienos, kad baldas galėtų būti saugiai naudojamas.
  • Užklausos garantiniam aptarnavimui pateikimo būdai:

Pretenziją galite pateikti užpildę Garantinio aptarnavimo užklausą mūsų internetiniame puslapyje. Pateikiant pretenziją pateikite tik svarbiausią ir būtiniausią informaciją, reikalingą prekės trūkumui identifikuoti (aprašykite problemą, pridėkite nuotraukų, pateikite užsakymo arba PVM sąskaitos-faktūros numerį, pateikite užsakovo kontaktus).

  • Garantinio aptarnavimo užklausos nagrinėjimo terminai:

Pateiktos pretenzijos nagrinėjamos 3 darbo dienų laikotarpiu. Šiuo laikotarpiu su Jumis susisieks mūsų Kokybės skyriaus specialistas su kuriuo sutarsite dėl tolimesnių veiksmų.

  • Garantinis aptarnavimas

Dėl mūsų prekių kokybės kreipkitės mob. tel. +370 634 85 000 arba užpildykite Garantinio aptarnavimo užklausą.

Baldams suteikiama 24 mėnesių garantija. Garantijos terminas pradedamas skaičiuoti nuo momento, kai pardavėjas perduoda prekę pirkėjui, kaip numatyta sutartyje. Garantija suteikiama tik pateikus šiuos pirkimo dokumentus: pirkimo–pardavimo sutartį, pinigų apmokėjimo kvitą ir garantinį gaminio pasą. Garantiniu laikotarpiu nustatytus kiekybinius ar kokybinius neatitikimus ištaisysime, sukomplektuosime arba pakeisime kokybiškais savo sąskaita. Apie pastebėtą defektą baldo naudojimo metu prašome pranešti užpildant garantinio aptarnavimo užklausą, adresu: Beržų g. 2B, Riešė, LT-14266 Vilniaus rajonas arba telefonu +370 634 85000. Apie sprendimą nedelsdami informuosime Jus Jūsų nurodytomis susisiekimo priemonėmis. Prekių keitimas, grąžinimas ar trūkumų šalinimas vykdomas vadovaujantis mažmeninės prekybos taisyklėmis. Pirkėjas neturi teisės nutraukti sutarties, jeigu daikto trūkumas yra mažareikšmis pagal CK 6.363 straipsnio 8-ą dalį. Prekės garantija pagal įstatymą CK 6.338 str. nustato terminus reikalavimams dėl prekių trūkumų pareikšti. Vartotojų teisę atsisakyti nuotolinės sutarties ir ne prekybos patalpose sudarytos sutarties nustato CK 6.22810 straipsnis.

  • Baldų restauravimas ir remontas:

Mes galime suremontuoti ir/arba restauruoti įvairaus senumo mūsų įmonėje (Magrės baldai) pagamintus baldus. Dėl smulkesnės informacijos prašome kreiptis elektroniniu paštu info@magre.lt arba telefonu +370 634 85000.

  • Garantinio laikotarpio pratęsimas CK numatytais atvejais:

Pagal Civilinio kodekso (CK) 6.335 straipsnio 3 dalį, jeigu pirkėjas negali naudotis daiktais, kuriems yra nustatytas kokybės garantijos terminas, dėl nuo pardavėjo priklausančių kliūčių, tai garantijos terminas neskaičiuojamas tol, kol pardavėjas tas kliūtis pašalina. Šio straipsnio 4 dalyje įtvirtinta, jog jeigu ko kita nenumatyta sutartyje, garantijos terminas pratęsiamas tokiam laikui, kurį pirkėjas negalėjo daikto naudoti dėl trūkumų, jeigu pirkėjas tinkamai pranešė pardavėjui apie pastebėtus trūkumus.

Taigi, jei pirkimo – pardavimo sutartyje nebuvo nustatyta kitaip, garantinis terminas pratęsiamas ta apimtimi, kiek įsigyta preke nebuvo galima naudotis ne dėl nuo pirkėjo priklausančių aplinkybių.

  • Kokybiškų baldų grąžinimas:

Jeigu prekė yra tinkamos kokybės, pagal Civilinio kodekso 6.362 straipsnį pirkėjas turi teisę per 14 dienų nuo ne maisto prekių perdavimo jam, jeigu pardavėjas nėra nustatęs ilgesnio termino, pakeisti nusipirktus daiktus pirkimo ar kitoje pardavėjo nurodytoje vietoje analogiškais kitokių matmenų, formos, spalvos, modelio ar komplektiškumo daiktais, arba grąžinti daiktus pardavėjui ir atgauti už juos sumokėtą kainą.

Atkreipiame dėmesį, kad pirkėjo reikalavimas pakeisti arba grąžinti daiktus tenkinamas, jeigu daiktai nebuvo naudojami, nesugadinti, išsaugotos jų vartojamosios savybės bei daiktai nepraradę prekinės išvaizdos ir pirkėjas turi įrodymus, patvirtinančius, kad jis daiktus pirko iš konkretaus pardavėjo. Taigi, tinkamos kokybės grąžinami daiktai turi būti nenaudoti ir nepraradę prekinės išvaizdos, priešingu atveju pardavėjas turi teisę šių daiktų nepriimti.

Papildomai primename, kad Mažmeninės prekybos taisyklių 17 punkte yra numatytas prekių sąrašas, kurios tinkamos kokybės gali būti grąžinamos tik pardavėjui sutikus. Su minėtomis taisyklėmis galite susipažinti šioje nuorodoje: e-seimas.lrs.lt

  • Nekokybiškų prekių grąžinimas:

Vartotojas, kuriam buvo parduota nekokybiška prekė, vadovaudamasis Civilinio kodekso 6.364 (1) straipsniu, turi teisę pasirinkti reikalauti prekę pataisyti (remontuoti) arba reikalauti ją pakeisti, išskyrus atvejus, kai reikalavimo nebūtų įmanoma įvykdyti arba pardavėjas dėl to patirtų neproporcingų išlaidų. Pardavėjas turi teisę atsisakyti remontuoti ar pakeisti prekę, jeigu to neįmanoma padaryti arba jeigu dėl to pardavėjas patirtų neproporcingų išlaidų, atsižvelgiant į visas aplinkybes, įskaitant:

1) prekės vertę, jeigu prekė neturėtų trūkumų;

2) prekės trūkumų (neatitikties) reikšmingumą;

3) tai, ar kitokio reikalavimo taikymas nesukeltų nepatogumų vartotojui.

Vartotojas turi teisę reikalauti proporcingai sumažinti prekės kainą arba nutraukti pirkimo - pardavimo sutartį, jeigu:

1) pardavėjas prekės nepataisė ar nepakeitė arba atsisakė tai padaryti;

2) prekės trūkumas atsirado, nors pardavėjas bandė remontuoti prekę;

3) prekės trūkumas yra esminis;

4) pardavėjas pareiškė ar iš aplinkybių yra aišku, kad jis per protingą terminą nesuremontuos ar nepakeis prekės arba tai sukels didelių nepatogumų vartotojui.

Vartotojas neturi teisės nutraukti sutarties, jeigu trūkumas yra nedidelis. Pareiga įrodyti, kad trūkumas yra nedidelis, tenka pardavėjui.

  • Alternatyvaus vartotojų ginčo sprendimo subjektas – Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba:

Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius

Tel.: +370 5 262 6760

El. paštas: tarnyba@vvtat.lt

Interneto svetainės adresas: www.vvtat.lt

Atsisiųsti garantinį taloną baldams

Pretenzijos forma

Pridėti failą
* privalomi laukai

Kokybės priežiūros vadovas

Kad savo baldą naudotumėte ilgai ir jis Jus džiugintų, svarbu naudoti jį pagal paskirtį bei tinkamai prižiūrėti gobeleną ar natūralią odą.

Kiekvienu atveju baldinio audinio bei natūralios odos ilgaamžiškumas labai priklauso nuo baldo naudojimo bei priežiūros, todėl kartu su baldu siūlome įsigyti ir baldų priežiūros priemonių. Įsigijus naujus baldus tiek iš natūralios odos, tiek iš gobeleno rekomenduojame viršutinį paviršių impregnuoti (jeigu tai leidžia medžiagos savybės) specialiomis apmušalų priežiūrai skirtomis priemonėmis, tuomet valyti baldus bus daug lengviau. Apsauginės priemonės sudaro ant audinio paviršiaus plėvelę, nepralaidžią purvui, drėgmei ir riebalams, kuri nekeičia audinio spalvos.

Visas baldų priežiūros priemones galite rasti čia: BALDŲ PRIEŽIŪROS PRIEMONĖS


Natūralūs apmušalai turi specifines savybes ir išvaizdą, kurios nepriklauso nuo baldo gamintojo.

Natūrali  oda yra gyvas organizmas, atskirų gaminių odos atspalvis nežymiai gali skirtis. Ant odos esantys tekstūros skirtumai, įbrėžimai, randai ar vabzdžių įkandimai, tam tikras grūdėtumas, atsiradęs ne gamybos metu, yra natūralios odos išvaizdos ypatumai, kurie baldui suteikia organiškumo ir prabangos. Naudojant baldus ilgesnį laiką odos atspalvis bei blizgumas gali kisti, gali atsirasti odinio apmušalo laisvumas – visa tai yra natūralūs procesai, kurie priskiriami natūralios odos savybėms.


Apie baldų naudojimą ir priežiūrą skaitykite: BALDŲ KOKYBĖS IR PRIEŽIŪROS VADOVĄ.

Apie natūralios odos PRESCOTT priežiūrą skaitykite: PRESCOTT PRIEŽIŪROS VADOVAS.

Apie natūralios odos EPIC priežiūrą skaitykite: EPIC PRIEŽIŪROS VADOVAS.

Apie natūralios odos SAMOA LUX priežiūrą skaitykite: SAMOA LUX PRIEŽIŪROS VADOVAS.

Jei kiltų bet kokių su baldais susijusių klausimų, kurių patys negalite išspręsti, prašome užpildyti Garantinio aptarnavimo užklausą arba skambinti tel. +370 634 85 000. Visuomet Jums mielai padėsime.

LIZINGAS

Bendradarbiaujame su šiomis lizingo paslaugas teikiančiomis įmonėmis: „Inbank|Moki lizingas” ir ,,SB Lizingas“.  Norint pasinaudoti pirkimo išsimokėtinai paslauga, reikia turėti vieną iš asmens tapatybę įrodančių dokumentų:

  • Lietuvos Respublikos piliečio pasą arba asmens tapatybės kortelę;
  • Leidimą nuolat gyventi Lietuvos Respublikoje.

Esant teigiamam Jūsų mokumo įvertinimui, galėsite sudaryti prekių finansavimo sutartį.

Dėl platesnės informacijos ir lizingo sąlygų prašome susisiekti su mumis: info@magre.lt arba  +370 634 85 000.

UAB „Inbank|Mokilizingas” pirkimo išsimokėtinai privalumai:

Apsipirksite greitai, jums patogiu metu ir neišeidami iš namų – mokumo vertinimas bei sutarties pasirašymas vyksta internetu. Pirkti lizingu galite ir fizinėje parduotuvėje – išsirinkus prekes kreipkitės į aptarnaujantį personalą;

  • Perkant išsimokėtinai galite įsigyti daugiau nei vieną prekę;
  • Sutarties sudarymas užtrunka vos 3 minutes;
  • Galite pasirinkti jums labiausiai tinkantį sutarties terminą ar įmokos dydį;
  • Pasirinkite patys: kur, kada ir kaip norite mokėti įmokas;
  • Sutartį gali sudaryti du asmenys – šeimos nariai, ir tokiu būdu pirkti išsimokėtinai palankesnėmis sąlygomis;
  • Galite atsiskaityti anksčiau laiko be papildomų išlaidų;
  • Galite sudaryti sutartį neišėję iš namų – internetu.

Finansavimo sąlygos perkant išsimokėtinai internetu su Inbank|MOKILIZINGU:

  • Finansuojame prekės ar prekių krepšelio kainą nuo 50 iki 10 000 Eur;
  • Galite rinktis išsimokėjimo terminą iki 60 mėn.;
  • Sutartį gali sudaryti asmenys ne jaunesni nei 18 m.;
  • Pirkdami prekę išsimokėtinai iš karto tapsite prekės savininku;
  • Galite pasirinkti, ar pageidaujate mokėti pradinį įnašą, ar pradėsite mokėti įmokas tik kitą mėnesį;
  • Mokėtina suma bus paskirstyta kas mėnesį, pagal nustatytą grafiką;
  • Įmokas galite sekti Mokilizingas savitarnos puslapyje.

Pirkimo išsimokėtinai paslauga gali pasinaudoti asmenys:

  • Gaunantys atlyginimą pagal darbo sutartį;
  • Gaunantys „Sodros“ mokamas nuolatines išmokas (pensijas, pašalpas ir pan.);
  • Ministerijų pensininkai (gaunantys ministerijų mokamas pensijas);
  • Ūkininkai, individualią veiklą vykdantys asmenys;
  • Dirbantys užsienyje (turi gauti pajamas į lietuvišką banko sąskaitą).

Standartinės sąlygos:

Pavyzdžiui, skolinantis 289 Eur, kai sutartis sudaroma 12 mėn. be pradinio įnašo, kai pirma įmoka mokama po 1 mėn., fiksuota metinė palūkanų norma – 0 %, sutarties mokestis – mėnesiui 0,55 %, bendra vartojimo kredito kainos metinė norma (BVKKMN) – 12,65 %. Eilinės įmokos suma – 25,67 Eur. Bendra mokama suma – 308,08 €. Jums gali būti pasiūlytos ir kitos finansavimo sąlygos, atsižvelgiant į Bendrovės atliktą mokumo ir rizikos vertinimą, taip pat jei mokėsite avansą ar pasirinksite kitokį nei 12 mėn. terminą ir įmokų mokėjimo dieną

UAB „SB lizingas”

Nemokėkite palūkanų ir sutarties mokesčio perkant „SB lizingu“!

Administravimo mokestis – tik 0,55 %.

Pavyzdžiui, skolinantis 325 Eur akcijos sąlygomis, kai sutartis sudaroma 12 mėn., be pradinio įnašo, eilinės įmokos mokamos kas mėnesį, fiksuota metinė palūkanų norma – 0%, mėnesinis administravimo mokestis – 0,55%, sutarties mokestis – 0%, bendra vartojimo kredito kainos metinė norma – 12,66%, bendra mokama suma – 346,48 Eur, eilinės įmokos suma – 28,87 Eur. Jums gali būti pasiūlytos ir kitos finansavimo sąlygos, priklausomai nuo sutarties laikotarpio, atlikto Jūsų mokumo bei rizikos vertinimo. Akcijos laikas ribotas. Daugiau informacijos – pardavimo vietose.

Pogarantinis aptarnavimas

Garantiniu ir pogarantiniu laikotarpiu, nusidėvėjus audiniui ar Jūsų mylimam augintiniui pažeidus baldą, Jūs visada galite kreiptis dėl mūsų gaminamų baldų atnaujinimo. Kad galėtume tiksliau įvertinti reikiamų darbų sumą, siųsdami užklausimą atsiųskite ir baldo nuotrauką, laiške išdėstykite konkrečius pageidavimus. Padeda ir pirkimo bei pardavimo dokumentai, jei tokius turite išsaugoję.

Informacija telefonu +370 634 85 000. Informacija el. paštu info@magre.lt.

Prekių pirkimo taisyklės

SĄVOKOS

1.1. Pardavėjas – uždaroji akcinė bendrovė „ZBIGA“, teisinė forma: uždaroji akcinė bendrovė, juridinio asmens kodas: 123645712, adresas: Vilniaus r. sav. Riešės k. Beržų g. 2B, PVM mokėtojo kodas: LT236457113, elektroninio pašto adresas: info@magre.lt, duomenys apie juridinį asmenį kaupiami ir saugomi Valstybės įmonės Registrų centras Juridinių asmenų registro Vilniaus filiale.

1.2. Pirkėjas – 1) veiksnus fizinis asmuo, t.y. asmuo, sulaukęs pilnametystės, kurio veiksnumas nėra apribotas teismo tvarka; 2) nepilnametis nuo keturiolikos iki aštuoniolikos metų amžiaus, kuris turi tėvų arba rūpintojų sutikimą, išskyrus tuos atvejus, kai jis yra emancipuotas; 3) juridinis asmuo; 4) visų prieš tai nurodytų asmenų tinkamai įgalioti atstovai.

1.3. Šalys – Pirkėjas ir Pardavėjas kartu.

1.4. Taisyklės – šios Prekių pirkimo – pardavimo fiziniuose salonuose ir internetinėje svetainėje www.magresbaldai.lt taisyklės.

1.5. www.magresbaldai.lt – internetinė svetainė, esanti www.magresbaldai.lt.

1.6. Fiziniai salonai – firminiai Magrės baldų salonai, esantys adresais https://www.magresbaldai.lt/salonai/.

1.7. Asmens duomenys – bet kuri informacija, susijusi su fiziniu asmeniu – duomenų subjektu, kurio tapatybė yra žinoma arba gali būti tiesiogiai ar netiesiogiai nustatyta pasinaudojant tokiais duomenimis kaip asmens kodas, vienas arba keli asmeniui būdingi fizinio, fiziologinio, psichologinio, ekonominio, kultūrinio ar socialinio pobūdžio požymiai.

1.8. Prekių atsiėmimo centrai – prekių atsiėmimo centrai, esantys firminių salonų adresais: https://www.magresbaldai.lt/salonai/

2. BENDROSIOS NUOSTATOS

2.1. Pirkėjas patvirtina Taisykles su jomis susipažinęs bei pažymėjęs varnelę prie teiginio „Sutinku su taisyklėmis ir sąlygomis“. Tokiu būdu patvirtintos Taisyklės yra Šalims privalomas teisinis dokumentas, kuriame nustatomos Pirkėjo ir Pardavėjo teisės bei pareigos, prekių ir paslaugų įsigijimo bei apmokėjimo už jas sąlygos, prekių pristatymo ir grąžinimo tvarka, Šalių atsakomybė bei kitos su prekių ir paslaugų pirkimu ir pardavimu www.magresbaldai.lt susijusios nuostatos. Patvirtindamas Taisykles Pirkėjas kartu patvirtina, kad susipažino su visais kitais Taisyklėse nurodytais dokumentais ir informacija (garantijos sąlygomis, saugumo instrukcija ir kita www.magresbaldai.lt pateikta informacija).

2.2. Pirkti www.magresbaldai.lt turi teisę tik Taisyklių 1.2 punkte nurodyti Pirkėjai. Pirkėjas, patvirtindamas Taisykles, patvirtina, kad jis turi teisę pirkti prekes ir paslaugas www.magresbaldai.lt.

2.3. Pardavėjas turi teisę bet kuriuo metu keisti ir (ar) pildyti Taisykles. Nauja Taisyklių redakcija įsigalioja ją paskelbus www.magresbaldai.lt.

2.4. Jeigu Pardavėjui numatyta teisė ar pareiga pateikti Pirkėjui informaciją ar dokumentus elektroniniu paštu, visais atvejais už veikiančio ir Pirkėjui priklausančio ar jo naudojamo elektroninio pašto adreso pateikimą Pardavėjui atsako pats Pirkėjas.

2.5. Prekyba www.magresbaldai.lt prekėmis ir paslaugomis, aptarnavimas vykdomas tik Lietuvos Respublikos teritorijoje.

3. PREKIŲ IR PASLAUGŲ UŽSAKYMAS. PIRKIMO – PARDAVIMO SUTARTIES SUDARYMAS

3.1. Pirkėjas gali užsisakyti prekes ir paslaugas www.magresbaldai.lt pasirinkdamas vieną iš šių būdų:

3.1.1. Internetu užpildęs užsakymo formą www.magresbaldai.lt;

3.1.2. Telefonu: +370 634 85000;

3.1.3. El. Paštu: info@magre.lt.

3.2.  Pirkėjas gali užsisakyti prekes ir paslaugas Pardavėjo pardavimo vietose – fiziniuose firminiuose baldų salonuose https://www.magresbaldai.lt/salonai/.

3.3. UAB Zbiga individualiai gaminamų baldų užsakymo terminas yra apie 35 dienos, tačiau jis gali kisti, priklausomai nuo baldų ar kitų medžiagų pasirinkimo. Užsakymas pradedamas gaminti atlikus avansinį apmokėjimą (30 % pirkinio vertės) arba sumokėjus visą sumą. Gamybos terminas skaičiuojamas nuo avanso gavimo dienos.

3.4. Pirkėjas, užsisakydamas prekes ir paslaugas bet kuriuo iš Taisyklių 3.1.1 – 3.1.3 punktuose nurodytų būdų,  privalo nurodyti Taisyklių 13 skyriuje numatytus tinkamam prekių ir paslaugų užsakymo įvykdymui būtinus savo Asmens duomenis.

3.5. Pirkėjui pateikus užsakymą bet kuriuo iš Taisyklių 3.1.1 – 3.1.3 punktuose nurodytų būdų, laikoma, kad Pirkėjas su Taisyklėmis susipažino ir su jomis sutinka.

3.6. Pirkimo – pardavimo sutartis tarp Pirkėjo ir Pardavėjo laikoma sudaryta nuo to momento, kai Pirkėjas, išsirinkęs perkamą prekę ir suformavęs prekių krepšelį, paspaudžia nuorodą „Užsakyti“, ir kai Pardavėjas, susisiekęs su Pirkėju jo nurodytu telefonu arba elektroniniu paštu, patvirtina užsakymą atsiųsdamas laišką elektroniniu paštu apie užsakymo patvirtinimą. Jeigu Pirkėjas Pirkimo – pardavimo sutartį sudaro fiziniame salone, sutartis laikoma sudaryta nuo jos pasirašymo momento.

3.7. Patvirtindamas Taisykles, Pirkėjas kartu duoda sutikimą, jog jo užsakytos prekės instrukcija lietuvių kalba būtų pateikiama prekės pateikimo metu.

3.8. Kiekvienas Pirkėjo užsakymas yra registruojamas ir saugomas Pardavėjo duomenų bazėje.

4. PIRKĖJO TEISĖS

4.1. Pirkėjas turi teisę:

4.1.1. Pirkti prekes bei užsisakyti prekes www.magresbaldai.lt internetinėje svetainėje Taisyklių ir kitose Pardavėjo internetinės svetainės informacijos skiltyse nustatyta tvarka;

4.1.2. Atsisakyti užsakymo sudaryto su www.magresbaldai.lt internetine svetaine apie tai raštu informavęs Pardavėją (el. paštu nurodant užsakymo numerį ir pagrindžiančią atsisakymo priežastį) ne vėliau, kaip 14 dienų nuo prekių pristatymo dienos;

4.1.3. Atsisakyti pirkimo – pardavimo sutarties sudaryto su www.magresbaldai.lt internetine svetaine apie tai raštu informavęs Pardavėję (el. paštu nurodant užsakymo numerį ir pagrindžiančią atsisakymo priežastį).

4.1.4. Pirkėjas turi teisę susipažinti su savo asmens duomenimis ir teisę reikalauti ištaisyti neteisingus, neišsamius, netikslius savo asmens duomenis, parašydamas el. laišką į info@magresbaldai.lt.

4.2. Pirkėjas turi kitas teises, nustatytas Taisyklėse bei Lietuvos Respublikoje galiojančiuose teisės aktuose.

5. PIRKĖJO PAREIGOS

5.1. Pirkėjas įsipareigoja:

5.1.1. Naudodamasis www.magresbaldai.lt, vykdyti savo įsipareigojimus, laikytis Taisyklių, kitų www.magresbaldai.lt nurodytų sąlygų, taip pat Lietuvos Respublikoje galiojančių teisės aktų;

5.1.2. Sumokėti už užsakytas prekes ir paslaugas ir priimti jas Taisyklių nustatyta tvarka ir terminais;

5.1.3. Nedelsiant informuoti Pardavėją apie pasikeitusius savo Asmens duomenis ir (ar) kitus duomenis, būtinus tinkamam prekių ir paslaugų užsakymo įvykdymui;

5.2. Pirkėjas vykdo kitas pareigas, nustatytas Taisyklėse bei Lietuvos Respublikoje galiojančiuose teisės aktuose.

6. PARDAVĖJO TEISĖS

6.1. Pardavėjas turi teisę:

6.1.1. Bet kuriuo metu savo nuožiūra nustatyti minimalų prekių krepšelio dydį, t.y. minimalią sumą, kurią pasiekus bus vykdomas Pirkėjo užsakymas.

6.1.2. Bet kuriuo metu savo nuožiūra keisti, sustabdyti ar nutraukti atskirų www.magresbaldai.lt funkcijų veikimą ar jų dalį, taip pat keisti www.magresbaldai.lt elementų išdėstymą;

6.1.3. Bet kuriuo metu savo nuožiūra sustabdyti arba nutraukti www.magresbaldai.lt veiklą. Tokiu atveju, visi priimti ir patvirtinti Pirkėjų užsakymai užbaigiami vykdyti, o nauji užsakymai nėra priimami;

6.1.4. Keisti www.magresbaldai.lt parduodamų prekių ir (ar) teikiamų paslaugų apimtį, būdą, sustabdyti, nutraukti prekių ir (ar) paslaugų ar jų dalies tiekimą, apmokestinti paslaugas ar paslaugų dalį;

6.1.5. Nedelsiant ir be išankstinio įspėjimo apriboti ar sustabdyti Pirkėjui galimybę naudotis www.magresbaldai.lt.

6.1.6. Susisiekti su Pirkėju užsakyme nurodytais rekvizitais, jeigu Pardavėjui iškyla neaiškumų dėl užsakyme pateiktos informacijos. Prekių pristatymo terminas bet kokiu atveju pradedamas skaičiuoti nuo avansinio mokėjimo dienos.

6.1.7. Be išankstinio įspėjimo anuliuoti Pirkėjo užsakymą, jeigu: (i) Pirkėjas Taisyklių 8.2 punkte tvarka nustatyta tvarka nesumoka už prekes ir (ar) paslaugas per 2 (dvi) dienas po Pirkėjo užsakymo pateikimo arba (ii) Pirkėjui pasirinkus Taisyklių 8.2.4 punkte numatytą apmokėjimo būdą, Pardavėjas per 2 (dvi) dienas po Pirkėjo užsakymo pateikimo negauna patvirtinimo dėl pirkimo finansavimo, arba (iii) Pardavėjui nepavyksta susisiekti su Pirkėju per 2 (dvi) darbo dienas po užsakymo pateikimo, arba (iv) Pirkėjas nepateikia Pardavėjui prašomos informacijos, būtinos tinkamam prekių ir (ar) paslaugų užsakymo įvykdymui, Pardavėjo nurodytu terminu, arba (v) Pirkėjas nepateikia Pardavėjui sutikimo jo Asmens duomenų tikrinimui;

6.1.8. Dėl svarbių priežaščių negalėdamas laiku ir (ar) tinkamai įvykdyti užsakymo, keisti užsakymo įvykdymo sąlygas arba nutraukti užsakymo vykdymą, apie tai nedelsiant informuodamas Pirkėją;

6.1.9. Bet kuriuo metu savo nuožiūra inicijuoti www.magresbaldai.lt įvairias akcijas, žaidimus ir pan., vienašališkai, be atskiro įspėjimo pakeisti akcijų, žaidimų ir pan. sąlygas, taip pat juos panaikinti remantis Lietuvos Respublikoje galiojančiais teisės aktais.

6.2. Pardavėjas turi kitas teises, nustatytas Taisyklėse bei Lietuvos Respublikoje galiojančiuose teisės aktuose.

7. PARDAVĖJO ĮSIPAREIGOJIMAI

7.1. Pardavėjas įsipareigoja:

7.1.1. Taisyklėse ir www.magresbaldai.lt nustatytomis sąlygomis sudaryti Pirkėjui galimybę naudotis www.magresbaldai.lt teikiamomis paslaugomis;

7.1.2. Aiškiai ir suprantamai www.magresbaldai.lt suteikti Pirkėjui informaciją, nurodytą Lietuvos Respublikos Civilinio kodekso 6.2287 straipsnyje;

7.1.3. Gerbti Pirkėjo privatumą ir Pirkėjo Asmens duomenis tvarkyti tik Taisyklių ir Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka;

7.1.4. Taisyklių nustatytomis sąlygomis pateikti Pirkėjo užsakytas prekes ir priimti Pirkėjo grąžinamas prekes;

7.1.5. Iki užsakymo patvirtinimo informuoti Pirkėją apie užsakymo įvykdymui reikšmingų www.magresbaldai.lt funkcijų ar jų dalies pakeitimą, sustabdymą ar nutraukimą. Tokios informacijos pateikimas www.magresbaldai.lt laikomas tinkamu informavimu;

7.1.6. Negalėdamas pateikti Pirkėjui užsakytos prekės, pasiūlyti Pirkėjui analogišką ar kiek įmanoma savo savybėmis panašesnę prekę. Pirkėjui atsisakius priimti prekę, kuri buvo siūloma kaip analogiška arba panaši, Pardavėjas įsipareigoja grąžinti Pirkėjui už prekes sumokėtus pinigus per 5 (penkias) darbo dienas ir anuliuoti užsakymą. Pirkėjui sutikus priimti prekę, kuri buvo siūloma kaip analogiška arba panaši, Pirkėjas su Pardavėju privalo atsiskaityti pagal perskaičiuotas kainas (jeigu keičiant prekes susidaro kainų skirtumas).

7.2. Pardavėjas vykdo kitas pareigas, nustatytas Taisyklėse bei Lietuvos Respublikoje galiojančiuose teisės aktuose.

8. PREKIŲ IR PASLAUGŲ KAINOS, APMOKĖJIMO TVARKA IR TERMINAI

8.1. Prekių ir paslaugų kainos www.magresbaldai.lt ir Pirkėjo suformuotame užsakyme nurodomos eurais, įskaitant tuo metu pagal Lietuvos Respublikos teisės aktus galiojantį PVM dydį.

8.2. Pirkėjas atsiskaito už užsakytas prekes ir paslaugas iš anksto sumokėdamas avansinį mokėjimą arba visą sumą iš karto arba ne vėliau kaip 2 (dvi) darbo dienos po užsakymo patvirtinimo ar sutarties sudarymo. Pirkėjas atsiskaito už prekes ir paslaugas vienu iš šių būdų:

8.2.1. Banko pavedimu, kai Pirkėjas po užsakymo patvirtinimo gauna nurodymą apie apmokėjimą ir perveda pinigus į www.magresbaldai.lt banko sąskaitą. Mokėjimo pavedime būtina nurodyti užsakymo numerį ir (arba) kitus Pardavėjo nurodytus duomenis;

8.2.2. Grynaisiais pinigais, kai Pirkėjas atsiskaito prekių (paslaugų) pristatymo/atsiėmimo metu;

8.2.3. Naudojantis lizingo bendrovių teikiama vartojimo kredito sutarčių sudarymo paslauga, kai Pirkėjas ir lizingo bendrovė sudaro sutartį dėl prekių pirkimo www.magresbaldai.lt finansavimo. Pardavėjas turi teisę nesutikti su šiuo Pirkėjo pasirinktu atsiskaitymo būdu ir anuliuoti Pirkėjo užsakymą, jeigu Pirkėjo pasirinkta lizingo bendrovė nustatytų Pardavėjui nepriimtinų papildomų įsipareigojimų (atpirkimą, papildomas kokybės garantijas, papildomas nemokamas paslaugas ir kt.).

8.3. Pardavėjas pasilieka teisę reikalauti iš Pirkėjo pilno arba dalinio apmokėjimo.

8.4. Pardavėjas pradeda vykdyti užsakymą tik po avansinio apmokėjimo.

8.5. Kai Pardavėjas gauna apmokėjimą už prekes ir paslaugas arba gaunamas patvirtinimas dėl pirkimo finansavimo (jei Pirkėjas pasirinko Taisyklių 8.2.3 punkte įtvirtintą atsiskaitymo būdą ir Pirkėjas su juo sutiko), patvirtinamas prekių užsakymas ir pradedamas skaičiuoti prekių pristatymo terminas, nebent Taisyklėse aiškiai nurodyta kitaip.

8.6. Į prekių kainą prekių pristatymo, užnešimo, surinkimo ir kitų Taisyklėse ir (ar) www.magresbaldai.lt nurodytų paslaugų išlaidos neįeina. Prekių pristatymo, surinkimo ir kitų paslaugų išlaidas apmoka Pirkėjas, pasirinkęs konkretų prekių pateikimo būdą.

8.7. Pirkėjas, patvirtindamas Taisykles, sutinka, kad prekių pirkimo dokumentai – PVM sąskaitos faktūros, jam būtų pateikiamos elektroniniu būdu Pirkėjo formoje nurodytu elektroninio pašto adresu iš karto po užsakymo užbaigimo. PVM sąskaitose faktūrose nurodomos pasirinktos prekės ir paslaugos, jų kiekis, suteikiamos nuolaidos, galutinė prekių ir paslaugų kaina, įskaitant visus mokesčius, ir kiti buhalterinę apskaitą reglamentuojančių teisės aktų patvirtinti būtini pateikti duomenys.

8.8. Prekių ir paslaugų kaina po to, kai Pardavėjas patvirtino užsakymą, keistis negali, išskyrus atvejus, kai prekės ir (ar) paslaugos kaina pakito dėl informacinių sistemų techninės klaidos ar kitų nuo Pardavėjo nepriklausančių objektyvių priežasčių. Jeigu Pirkėjas nesutinka įsigyti prekę ir (ar) paslaugą nauja kaina, Pirkėjas gali atsisakyti užsakymo informuodamas apie tai Pardavėją ne vėliau kaip per 5 (penkias) dienas. Anuliavus užsakymą šiame Taisyklių punkte numatyta tvarka, Pardavėjas įsipareigoja grąžinti Pirkėjui už prekes sumokėtus pinigus per 5 (penkias) darbo dienas.

9. PREKIŲ PATEIKIMAS

9.1. Užsakydamas prekes Pirkėjas gali pasirinkti vieną iš šių prekių pateikimo būdų: (i) pasinaudoti Pardavėjo teikiama mokama prekių pristatymo paslauga arba (ii) atsiimti prekes nemokamai viename iš Prekių atsiėmimo centrų.

9.2. Jei Pirkėjas užsakymo metu pasirenka prekių pristatymo paslaugą:

9.2.1. Pirkėjas privalo nurodyti tikslią prekių pristatymo vietą ir savo telefono numerį;

9.2.2. Pirkėjas privalo prekes priimti pats. Priimdamas prekes Pirkėjas privalo pateikti galiojantį asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą (asmens tapatybės kortelę, pasą ar naujo pavyzdžio vairuotojo pažymėjimą). Jeigu Pirkėjas prekių pats priimti negali, o prekės pristatytos Pirkėjo nurodytu adresu, Pirkėjas neturi teisės reikšti Pardavėjui pretenzijų dėl prekių pristatymo netinkamam asmeniui;

9.2.3. Prekės pristatomos iki tos vietos, kur gali privažiuoti krovininė transporto priemonė;

9.2.4. Į prekių pristatymo paslaugos mokestį neįeina prekių surinkimas – šią paslaugą Pirkėjas gali užsisakyti papildomai.

9.2.5. Prekes pristato, užneša ir surenka Pardavėjas arba jo įgalioti atstovai (partneriai). Prekių pristatymo, užnešimo ir surinkimo paslaugos gali būti suteiktos skirtingu laiku;

9.2.6. Prekių pristatymo, užnešimo ir surinkimo paslaugos teikiamos tik Lietuvos Respublikos teritorijoje.

9.3. Jei Pirkėjas užsakymo metu pasirenka prekių atsiėmimą viename iš Prekių atsiėmimo centrų:

9.3.1. Užsakytas prekes Pirkėjas privalo atsiimti ne vėliau kaip per 2 (dvi) darbo dienas po to, kai Pardavėjas informavo Pirkėją elektroniniu paštu ar telefonu, kad prekes galima atsiimti;

9.3.2. Prekes gali atsiimti tik užsakymą pateikęs asmuo arba asmuo, nurodytas užsakymo pateikimo metu. Atsiimant prekes, būtina su savimi turėti ir Pardavėjo atstovui (partneriui) pateikti galiojantį asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą (asmens tapatybės kortelę, pasą ar naujo pavyzdžio vairuotojo pažymėjimą).

9.4. Prekių perdavimą – priėmimą Šalys (Pardavėjo atstovas (partneris) ir Pirkėjas arba asmuo, galintis Pirkėjo vardu priimti prekes), patvirtina parašais ant atitinkamų prekes lydinčių ir Pardavėjo pateiktų dokumentų (PVM sąskaitų faktūrų, važtaraščių, aktų, etc.).

9.5. Prekių pateikimo metu Pirkėjas (arba asmuo, galintis Pirkėjo vardu priimti prekes) privalo apžiūrėti prekes (esant galimybei dalyvaujant prekes perdavusiam asmeniui) ir pasirašyti prekių perdavimo – priėmimo bei kitus Pardavėjo nurodytus dokumentus. Pastebėjęs prekių ir (ar) jų pakuotės trūkumus (nubrozdinimus, įbrėžimus ir kitus išoriškai matomus trūkumus, taip pat neatitikimus užsakymo sąlygoms ir kt.), Pirkėjas privalo nedelsiant apie tai informuoti Pardavėją raštu ir, esant galimybei, išsaugoti prekių pakuotę.

9.6. Prekių atsitiktinio žuvimo ar sugedimo rizika pereina Pirkėjui nuo prekių perdavimo Pirkėjui momentui.

9.7. Jeigu Pirkėjui nepavyksta įteikti prekių (kai Pirkėjas pasirenka Taisyklių 9.2 punkte numatytą prekių pateikimo būdą), Pardavėjas susisiekia su Pirkėju dėl kito prekių pristatymo laiko ir (ar) būdo ir pakartotinio prekių pristatymo paslaugos apmokėjimo. Jeigu Pirkėjui vis tiek nepavyksta įteikti prekių, Pardavėjas praneša Pirkėjui elektroniniu paštu apie pareigą atsiimti prekes iš atitinkamo Prekių atsiėmimo centro ir nurodo jų atsiėmimo terminą, laiką, vietą ir (ar) kt. sąlygas. Pirkėjas už kiekvienos prekės sandėliavimą privalo mokėti Pardavėjui po 5,00 EUR (penkis eurus 00 ct) už kiekvieną dieną iki prekių atsiėmimo dienos. Jeigu Pirkėjas neatsiima prekių ilgiau kaip 30 (trisdešimt) dienų, tokios prekės grąžinamos Pardavėjui, Pirkėjo užsakymas anuliuojamas, o Pirkėjui per 5 (penkias) dienas grąžinami už prekes sumokėti pinigai, atskaičius banko mokesčius, taikomus Pardavėjui už atliktus banko pavedimus, prekių pristatymo mokestį, jeigu jis buvo taikomas, ir prekių sandėliavimo išlaidas.

9.9. Pardavėjas pateikia prekes Pirkėjui www.magresbaldai.lt ir (ar) prekės aprašymuose nurodytais terminais. Šie terminai yra preliminarūs ir netaikomi tais atvejais, kai Pardavėjo sandėlyje nėra reikiamų prekių, o Pirkėjas informuojamas apie jo užsakytų prekių trūkumą. Patvirtindamas šias Taisykles Pirkėjas sutinka, kad esant nenumatytų, nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių, prekių pateikimo terminai gali vėluoti. Tokiu atveju Pardavėjas privalo nedelsiant susisiekti su Pirkėju ir suderinti prekių pateikimo terminus ir, esant poreikiui, kitas sąlygas.

9.10. Visais atvejais Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių pateikimo terminų pažeidimą, jeigu prekės Pirkėjui nėra pateikiamos arba pateikiamos ne laiku dėl trečiųjų asmenų kaltės arba dėl nuo Pirkėjo priklausančių aplinkybių.

10. PREKIŲ KOKYBĖS GARANTIJA. NEPAGRĮSTOS PRETENZIJOS

10.1. Kiekvienos www.magresbaldai.lt parduodamos prekės savybės nurodomos prie kiekvienos prekės esančiame prekės aprašyme.

10.2. Pardavėjas neatsako už tai, kad www.magresbaldai.lt esančios prekės savo dydžiu, forma, spalva ar kitais parametrais gali neatitikti realaus prekių dydžio, formų, spalvos ar kitų parametrų dėl Pirkėjo naudojamo vaizduoklio ypatybių ar kitų techninių priežasčių. Pirkėjui rekomenduojama atidžiai perskaityti prekės aprašymą prieš užsakymo pateikimą.

10.3. Lietuvos Respublikos Civilinio kodekso 6.338 straipsnis nustato terminus reikalavimams dėl prekių trūkumų pareikšti (garantija pagal įstatymą).

10.4. Pardavėjas skirtingoms prekių rūšims suteikia tam tikrą laiką galiojančią kokybės (komercinę) garantiją. Pardavėjo nustatyta kokybės (komercinė) garantija yra nurodyta garantiniame talone lietuvių kalba, kuris perduodamas Pirkėjui kartu su prekėmis ir (ar) elektroniniu paštu ne vėliau kaip prekių pateikimo metu.

10.5. Pirkėjas, prieš pradėdamas naudoti prekes, privalo įdėmiai perskaityti prekių instrukciją (jeigu tokia yra), garantijos, naudojimo, saugumo sąlygas. Informacija, susijusi su atskirų prekių rūšių kokybės (komercinės) garantijos, naudojimo, saugumo sąlygomis.

10.6. Kokybės (komercinė) garantija nevaržo Pirkėjo (vartotojo) teisių įsigijus netinkamos kokybės prekę ar paslaugą.

10.7. Garantija ir jos sąlygos taikomos Lietuvos Respublikos teritorijoje.

10.8. Informacijai, esančiai informacijos laikmenose, garantija netaikoma. Išlaidos dėl duomenų praradimo ar atstatymo nepadengiamos.

10.9. Paaiškėjus, jog Pirkėjo pretenzija dėl prekės kokybės yra nepagrįsta, Pirkėjas privalo atlyginti Pardavėjui šiuos nuostolius dėl:

10.9.1. Prekių kokybės įvertinimo (ekspertizės) – pagal teisės aktuose nustatytą tvarką;

10.9.2. Vykimo į prekių kokybės įvertinimo vietą (jeigu prekių kokybė įvertinama Pirkėjo nurodytoje vietoje) arba prekių transportavimo į jų kokybės įvertinimo vietą – pagal kelionės arba prekių transportavimo išlaidų sumą;

10.9.3. Teisinių paslaugų, pašto ir kt. būtinas, protingo dydžio ir pagrįstas išlaidas.

10.10. Pirkėjo pretenzijos nepagrįstumas yra nustatomas šiais dokumentais:

10.10.1. Pardavėjo surašytais prekių apžiūros aktais ir (ar) kt. dokumentais, su kuriais Pirkėjas sutinka, arba kompetentingų valstybės institucijų ( Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos, kt.) dokumentais.

11. TEISĖ ATSISAKYTI PIRKIMO – PARDAVIMO SUTARTIES

11.1. Pirkėjas nenurodydamas priežasčių per 14 (keturiolika) dienų turi teisę atsisakyti pirkimo – pardavimo sutarties pranešdamas apie tai Pardavėjui. Šia teise Pirkėjas negali pasinaudoti sudarius vieną iš Lietuvos Respublikos Civilinio kodekso 6.22810 straipsnio 2 dalyje išvardintų sutarčių.

11.2. Apie pirkimo – pardavimo sutarties atsisakymą Pirkėjas Pardavėjui praneša vienu iš šių būdų: (i) pateikdamas Pardavėjui tinkamai užpildytą pavyzdinę sutarties atsisakymo formą arba (ii) pateikdamas Pardavėjui aiškų pareiškimą, kuriame išdėstytas jo sprendimą atsisakyti sutarties. Užpildyta sutarties atsisakymo forma arba pranešimas dėl sutarties atsisakymo siunčiamas Pardavėjui elektroniniu paštu info@magre.lt. Pardavėjas privalo nedelsdamas patvirtinti Pirkėjui jo nurodytu elektroninio pašto adresu, kad gavo jo sutarties atsisakymą.

11.3. Pasinaudoti pirkimo – pardavimo sutarties atsisakymo teise numatytas 14 (keturiolikos) dienų terminas apskaičiuojamas pagal Lietuvos Respublikos Civilinio kodekso 6.22810 straipsnio 3 dalyje nuostatas.

11.4. Pardavėjas įsipareigoja nedelsiant, bet ne vėliau kaip per 14 (keturiolika) dienų nuo tos dienos, kurią jis gavo Pirkėjo tinkamai užpildytą sutarties atsisakymo formą arba pranešimą dėl sutarties atsisakymo, grąžinti Pirkėjui už prekes ir paslaugas sumokėtus pinigus (išskyrus toliau nurodytus atvejus) ir anuliuoti užsakymą. Už Pardavėjo suteiktas paslaugas (prekių pristatymą ir (ar) kt.) Pirkėjo sumokėti pinigai nėra grąžinami. Jeigu Pirkėjas bus apmokėjęs dalį Pardavėjo suteiktų paslaugų, likusią neapmokėtą sumą Pardavėjas išskaičiuoja iš Pirkėjui grąžintinos už prekes sumokėtos sumos. Grąžindamas Pirkėjui sumokėtas sumas, Pardavėjas įsipareigoja naudoti tokį pat mokėjimo būdą, kokį naudojo Pirkėjas mokėdamas Pardavėjui, nebent Pirkėjas aiškiai sutiko dėl kitokio būdo ir jeigu Pirkėjas nepatiria jokių kitų papildomų išlaidų. Pardavėjas neprivalo grąžinti Pirkėjui papildomų išlaidų, kurios susidarė dėl to, kad Pirkėjas aiškiai pasirinko kitą negu Pardavėjo pasiūlytas pigiausias įprastinis pristatymo būdas.

11.5. Jeigu Pirkėjas atsisakė pirkimo – pardavimo sutarties iki tol, kol prekė dar nebuvo jam pateikta, Pardavėjas tokį Pirkėjo atsisakymą įformina kaip užsakymo anuliavimą ir atitinkamai informuoja apie tai Pirkėją jo nurodytu elektroninio pašto adresu.

11.6. Jeigu Pirkėjas atsisakė pirkimo – pardavimo sutarties po to, kai prekė jam buvo pateikta:

11.6.1. Pirkėjas įsipareigoja nedelsdamas, bet ne vėliau kaip per 14 (keturiolika) dienų nuo dokumento apie pirkimo – pardavimo sutarties atsisakymą pateikimo Pardavėjui dienos, grąžinti prekes Pardavėjui (išsiųsti prekes Pardavėjui arba perduoti prekes Pardavėjui arba jo įgaliotam asmeniui (partneriui));

11.6.2. Pirkėjas įsipareigoja grąžinti prekes Pardavėjui adresu, kuris Pardavėjo nurodomas Pirkėjui atsiųstame patvirtinime apie dokumento dėl pirkimo – pardavimo sutarties atsisakymo gavimą;

11.6.3. Pirkėjas padengia visas prekių grąžinimo Pardavėjui išlaidas;

11.6.4. Grąžindamas prekes Pirkėjas įsipareigoja tinkamai jas supakuoti, kad prekės nebūtų pažeistos grąžinimo metu;

11.6.5. Grąžindamas prekes Pirkėjas įsipareigoja nurodyti tikslų siuntėjo bei gavėjo adresą;

11.6.6. Grąžinamos prekės negali būti sugadintos, naudotos, prekių išvaizda negali būti pasikeitusi, prekių vertė negali būti sumažėjusi;

11.6.7. Grąžinamos prekės turi būti su nepažeistomis ir autentiškomis etiketėmis, apsauginiais maišeliais, plėvelėmis, pridėtais dokumentais (PVM sąskaita faktūra, garantiniu talonu, prekių instrukcija kt.) ir originalia pakuote, kuri gali būti pažeista tik tiek, kiek ją buvo būtina pažeisti norint apžiūrėti prekę;

11.6.8. Visas dovanas, kurios Pirkėjui buvo pateiktos kartu su įsigytomis prekėmis, Pirkėjas įsipareigoja grąžinti kartu su prekėmis;

11.6.9. Jei Pirkėjas įsigijo prekių komplektą, jis įsipareigoja grąžinti Pardavėjui visą prekių komplektą, t.y. Pirkėjas pirkimo – pardavimo sutarties atsisakymo teise gali naudotis tik visų komplekte esančių prekių atžvilgiu.

11.7. Pardavėjas gali negrąžinti Pirkėjui jo sumokėtų sumų: (i) tol, kol prekės negrąžintos Pardavėjui arba kol Pirkėjas pateikia įrodymą, kad prekės yra išsiųstos Pardavėjui, atsižvelgiant į tai, kas įvyksta pirmiau, arba (ii) jeigu Pirkėjas nevykdo arba netinkamai vykdo Taisyklėse nurodytas su pirkimo – pardavimo sutarties atsisakymu ir (ar) prekių grąžinimu susijusias sąlygas.

12. PREKIŲ GRĄŽINIMO IR KEITIMO TVARKA

12.1. Pirkėjo reikalavimas pakeisti nusipirktą tinkamos kokybės prekę analogiška preke arba grąžinti sumokėtus pinigus dėl Lietuvos Respublikos Civilinio kodekso 6.362 straipsnyje nurodytų priežasčių (jeigu Pirkėjui nepatinka nusipirktų prekių matmenys, forma, spalva, modelis ar komplektiškumas) netenkinamas.

12.2. Jeigu prekė neatitinka kokybės reikalavimų, vartotojas pagal Civilinio kodekso 6.3641 straipsnyje nustatytas sąlygas turi teisę reikalauti, kad būtų užtikrinta tinkama prekės kokybė, proporcingai sumažinta prekės kaina, arba vienašališkai nutraukti pirkimo-pardavimo sutartį.

12.3. Kad būtų užtikrinta tinkama prekės kokybė, vartotojas turi teisę pasirinkti reikalauti prekę pataisyti (remontuoti) arba reikalauti ją pakeisti, išskyrus atvejus, kai reikalavimo nebūtų įmanoma įvykdyti arba pardavėjas dėl to patirtų neproporcingų išlaidų, palyginti su išlaidomis kitam reikalavimui įgyvendinti, atsižvelgiant į visas aplinkybes, įskaitant:

1) prekės vertę, jeigu prekė neturėtų trūkumų;

2) prekės trūkumų (neatitikties) reikšmingumą;

3) tai, ar kitokio reikalavimo taikymas nesukeltų nepatogumų vartotojui.

12.4. Pardavėjas turi teisę atsisakyti užtikrinti tinkamą prekės kokybę, jeigu prekės neįmanoma pataisyti ar pakeisti arba jeigu dėl to pardavėjas patirtų neproporcingų išlaidų, atsižvelgiant į visas aplinkybes, įskaitant šio straipsnio 2 dalies 1 ir 2 punktuose nurodytąsias.

12.5. Vartotojas turi teisę reikalauti proporcingai sumažinti prekės kainą arba nutraukti pirkimo-pardavimo sutartį, vadovaudamasis šio kodekso 6.3643 straipsniu, jeigu:

1) pardavėjas prekės nepataisė ar nepakeitė arba prekės pataisymas ar pakeitimas neatitinka šio kodekso 6.364 2 straipsnio 2 ir 3 dalyse nustatytų reikalavimų, arba pardavėjas, vadovaudamasis šio straipsnio 3 dalimi, atsisakė užtikrinti tinkamą prekės kokybę;

2) prekės trūkumas atsirado, nors pardavėjas bandė užtikrinti prekės kokybę;

3) prekės trūkumas yra esminis;

4) pardavėjas pareiškė ar iš aplinkybių yra aišku, kad jis per protingą terminą neužtikrins tinkamos prekės kokybės arba tai sukels didelių nepatogumų vartotojui.

12.6. Vartotojas neturi teisės nutraukti sutartį, jeigu trūkumas yra nedidelis. Pareiga įrodyti, kad trūkumas yra nedidelis, tenka pardavėjui.

12.7. Vartotojas turi teisę sustabdyti prekės kainos ar jos dalies mokėjimą, iki pardavėjas įvykdys šiame skirsnyje nustatytas pardavėjo pareigas.

12.8. Vartotojas turi teisę į žalos, atsiradusios dėl netinkamos prekės kokybės, atlyginimą.

12.9. Vartotojas, siekdamas įgyvendinti šiame straipsnyje nustatytas teises, privalo pranešti pardavėjui apie prekės kokybės reikalavimų neatitiktį ne vėliau kaip per du mėnesius nuo neatitikties aptikimo dienos. Pareiga įrodyti, kad vartotojas praleido šį terminą, tenka pardavėjui.

12.10. Netinkamos kokybės prekių trūkumai šalinami, netinkamos kokybės prekės į tinkamos kokybės prekes keičiamos ir prekės grąžinamos Taisyklėse ir garantiniame talone nustatytais atvejais ir sąlygomis.

13. ASMENS DUOMENYS

13.1. Asmens duomenys tvarkomi vadovaujantis Lietuvos Respublikos Asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymu, kitais teisės aktais, reglamentuojančiais asmens duomenų tvarkymą, bei Taisyklėmis.

13.2. Pardavėjas yra įregistruotas Asmens duomenų valdytojų valstybės registre. Pardavėjo kodas – P7632 įregistravimo data – 2017-03-20.

13.3. Pardavėjas tvarko Pirkėjo pateiktus Asmens duomenis prekybos (Pirkėjo užsakymų vykdymo ir garantinio aptarnavimo) tikslu. Šiuo tikslu Pardavėjas tvarko šiuos Asmens duomenis: vardą, pavardę, elektroninio pašto adresą, telefono numerį, prekių pristatymo adresą, pirkimo istoriją (prekės, paslaugos kaina, kiekis, suteiktos nuolaidos, pristatymo būdas, užsakymo vykdymo būsena, IP adresas), prekės, paslaugos apmokėjimo duomenis (banko sąskaitos Nr., apmokėjimo būdas). Asmens duomenys tvarkomi 5 (penkerius) metus nuo paskutinio Pirkėjo užsakymo pateikimo www.magresbaldai.lt momento. Suėjus šiam terminui, Asmens duomenys automatiškai sunaikinami.

13.4. Pardavėjas tvarko Pirkėjo pateiktus Asmens duomenis tiesioginės rinkodaros tikslu. Šiuo tikslu Pardavėjas tvarko šiuos Asmens duomenis: vardą, pavardę, elektroninio pašto adresą, telefono ryšio numerį, adresą. Asmens duomenys tvarkomi 1 (vienerius) metus nuo jų pateikimo momento. Suėjus šiam terminui, Asmens duomenys automatiškai sunaikinami.

13.5. Pirkėjas gali įgyvendinti teisę nesutikti, kad jo duomenys būtų tvarkomi tiesioginės rinkodaros tikslu šiais būdais:

(I) susisiekti su Pardavėju elektroniniu paštu info@magre.lt, (II) susisiekti su Pardavėju telefonu +370 634 85000, (III) atvykti į Pardavėjo buveinę adresu Vilniaus r. sav., Riešės k., Beržų g. 7.

13.6. Pardavėjas gauna Taisyklių 13.3 – 13.4 punktuose nurodytus Asmens duomenis tiesiogiai iš Pirkėjo. Pirkėjas yra atsakingas už savo Asmens duomenų pateikimą. Pirkėjas privalo jokiems tretiesiems asmenims neatskleisti Asmens duomenų nei apie save, nei apie trečiuosius asmenis, jeigu tokie trečiųjų asmenų Asmens duomenys jam tapo prieinami, ir iš karto apie matomus pažeidimus informuoti Pardavėją.

13.7. Pirkėjas, pateikęs Pardavėjui asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą arba teisės aktų nustatyta tvarka ar elektroninių ryšių priemonėmis, kurios leidžia tinkamai identifikuoti asmenį, patvirtinęs savo asmens tapatybę, turi teisę susipažinti su savo Asmens duomenimis bei tikrinti, kaip jie yra tvarkomi, t.y. gauti informaciją, iš kokių šaltinių ir kokie jo Asmens duomenys surinkti, kokiu tikslu jie tvarkomi, kam teikiami, reikalauti ištaisyti, sunaikinti savo Asmens duomenis arba sustabdyti Asmens duomenų tvarkymo veiksmus, kai duomenys tvarkomi nesilaikant Lietuvos Respublikos asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymo ar kitų įstatymų nuostatų. Bet kokį prašymą ar  nurodymą, susijusį su Asmens duomenų tvarkymu, Pirkėjas turi pateikti Pardavėjui raštu.

13.8. Jeigu Pirkėjas nesutinka, kad būtų tvarkomi jo Asmens duomenys prekybos (Pirkėjo užsakymų vykdymo ir garantinio aptarnavimo) tikslu, Pirkėjas neturi galimybės įsigyti prekių ir (ar) paslaugų www.magresbaldai.lt bei firminiuose salonuose.

13.9. Pardavėjas įsipareigoja neatskleisti Pirkėjo Asmens duomenų tretiesiems asmenims, išskyrus šiuos atvejus: (i) jei yra Pirkėjo sutikimas Asmens duomenų atskleidimui, (ii) vykdant užsakymą ar teikiant kitas paslaugas – Pardavėjo partneriams, teikiantiems prekių pristatymo, užnešimo, surinkimo ar kitas Pirkėjo užsisakytas paslaugas, (iii) kitiems duomenų gavėjams, kai pagal įstatymus, teismo sprendimus ir kitus teisės aktus Pardavėjas yra įpareigotas pateikti Asmens duomenis.

13.10. Prekių perdavimo metu Pardavėjui ar jo įgaliotam asmeniui (partneriui) pateiktas susipažinti Pirkėjo asmens tapatybę patvirtinantis dokumentas ir jame esantys Pirkėjo duomenys naudojami tik tinkamam asmens tapatybės identifikavimui.

13.11. Pardavėjas įsipareigoja užtikrinti Pirkėjo Asmens duomenų saugumą, įgyvendinti tinkamas technines ir organizacines priemones Asmens duomenims apsaugoti nuo neteisėto sunaikinimo ir (ar) atsitiktinio pakeitimo, atskleidimo ir nuo bet kokio kito neteisėto tvarkymo. Visi Pardavėjo darbuotojai bei jo atstovai įsipareigoja saugoti Pirkėjo asmens duomenis.

13.12. Pirkėjas sutinka, kad Asmens duomenys, kuriuos jis savo noru pateikia Pardavėjui, būtų tvarkomi remiantis šiomis Taisyklėmis.

14. ATSAKOMYBĖ

14.1. Pirkėjas atsako už veiksmus, atliktus naudojantis www.magresbaldai.lt.

14.2. Pardavėjas atleidžiamas nuo bet kokios atsakomybės tais atvejais, kai žala kyla dėl to, jog Pirkėjas, neatsižvelgdamas į Pardavėjo rekomendacijas ir savo įsipareigojimus, nesusipažino su Taisyklėmis ir kitais Taisyklėse bei www.magresbaldai.lt nurodytais dokumentais ir informacija, nors tokia galimybė jam buvo suteikta.

14.3. Pirkėjas yra atsakingas už jo pateikiamų Asmens duomenų ir kitų duomenų tikslumą, teisingumą, išsamumą, duomenų savalaikį tikslinimą, jiems pasikeitus. Pardavėjas neatsako už žalą Pirkėjui ir (ar) tretiesiems asmenims ir įgyja teisę reikalauti iš Pirkėjo patirtų tiesioginių nuostolių atlyginimo, jeigu Pirkėjas pateikia netikslius, neteisingus, neišsamius Asmens duomenis ir (ar) kitus duomenis, nedelsiant nepatikslina pasikeitusių Asmens duomenų ir (ar) kitų duomenų.

14.4. Jeigu www.magresbaldai.lt yra pateiktos nuorodos į trečiųjų asmenų tinklapius, Pardavėjas negarantuoja, kad informacija, kurią galima peržiūrėti paspaudus šias nuorodas, yra teisinga, išsami ar tiksli. Už trečiųjų asmenų pateikiamos informacijos turinį, jos teisingumą, išsamumą ir tikslumą atsako tretieji asmenys. Pardavėjas neturi pareigos patikrinti perduodamą ar saugomą išorinę informaciją arba nustatyti neteisėtus veiksmus.

15. PRANEŠIMAI

15.1. Pardavėjas visus pranešimus Pirkėjui siunčia elektroniniu paštu ir (ar) SMS žinute jo nurodytu telefono numeriu.

15.2. Pirkėjas visus pranešimus Pardavėjui siunčia www.magresbaldai.lt nurodytomis susisiekimo priemonėmis.

16. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

16.1. Taisyklės parengtos vadovaujantis Lietuvos Respublikoje galiojančiais teisės aktais.

16.2. Taisyklėms taikoma Lietuvos Respublikos teisė. Visi ginčai, nesutarimai, reikalavimai ir pan., kylantys iš Taisyklių ir (ar) susiję su prekių ir (ar) paslaugų įsigijimu www.magresbaldai.lt, nagrinėjami taikant Lietuvos Respublikos įstatymus.

 Bendrosios baldų pirkimo – pardavimo sutarties nuostatos.

TURITE KLAUSIMŲ?

SUSISIEKITE +370 634 85000

Arba parašykite mums žinutę
Icon 3D SALONO TURAS