Nesudėtingi būdai, kaip užmigti greičiau

  • ciuzinys-antciuzinis-viscosoya-3-1362x688

Gilus ir patogus miegas leidžia užtikrinti gerą fizinę ir psichologinę sveikatą. Tinkamai pailsėjus atsikeliama geros nuotaikos, todėl net ir sunkiausi dienos darbai nebeatrodo tokie baisūs. Deja, tačiau nemažai daliai žmonių vakarais nesiseka užmigti. To priežasčių gali būti daugybė: neišvėdintas patalpos oras, nusidėvėję čiužiniai, įtemta protinė veikla ir t. t. Taigi, kaip suvaldyti šiuos faktorius, kad užmigti būtų lengviau?

1. Sumažinkite kambario temperatūrą

Prieš užmiegant kūno temperatūra nukrenta, todėl sulėtėja visi gyvybiniai procesai. Jei kambaryje yra pernelyg šilta, organizmui tampa sunkiau pasiruošti poilsiui. Taigi, natūralu, kad užmigti tampa sudėtingiau. Siekiant išvengti tokios problemos, visų pirma rekomenduojama gerai išvėdinti kambarį. Geriausia, kad jo temperatūra tilptų 15–23 oC intervale.

Individualūs poreikiai gali labai skirtis, todėl kiekvienas turėtų pasirinkti sau labiausiai tinkantį variantą. Šiltas dušas ar vonia padeda paspartinti kūno temperatūros pokyčius, taigi, jis greičiau atvėsta. Smegenims išsiunčiamas signalas, perspėjantis, kad atėjo metas miegui.

2. Pasirūpinkite tinkamu čiužiniu

Nusidėvėję arba individualių poreikių neatitinkantys čiužiniai – viena iš daugelio priežasčių, kodėl nesiseka greitai užmigti. Nuolatinis vartymas ieškant patogios pozos gali reikšti, kad atėjo metas atsinaujinti. Prieš įsigyjant konkrečią priemonę vertėtų atidžiai įvertinti savo miego įpročius.

Jei mėgstate gulėti ant nugaros, rekomenduojama rinktis kietesnį čiužinį, o tiems, kam patogiausia miegoti ant šono – minkštesnį. Gaminys, turintis viskoelastinės medžiagos sluoksnį, ypač gerai prisitaiko prie kūno ir greitai atgauna savo pradinę padėtį. Didesnio svorio žmonėms patariama apsvarstyti spyruoklinius čiužinius, kurie suteikia tvirtesnę atramą.

3. Laikykitės miego rutinos

Ganėtinai didelė dalis žmonių yra pastebėję, kad gulantis ir keliantis vienodu laiku užmiegama greičiau. Kiekvienas organizmas turi savitą reguliavimo sistemą, vadinamą cirkadiniu ritmu. Šis vidinis laikrodis leidžia išlikti budriems dienos metu, o naktį – pilnavertiškai pailsėti. Miego rutina tarsi padeda sukurti tam tikrą grafiką, kuriuo remdamasis organizmas paprasčiau pasiruošia poilsiui.

4. Užtamsinkite kambarį

Tai, jog nauji čiužiniai leidžia pasirūpinti komfortiškesne miego aplinka – akivaizdu. Tačiau norint pasiekti maksimalų rezultatą, svarbu atsižvelgti ir į kitus aspektus. Vienas iš tokių – tinkamas patalpos užtamsinimas. Iš lauko sklindanti šviesa veikia mūsų organizmą ir jį suaktyvina. Tyrimais įrodyta, kad tamsa skatina miego hormono melatonino gamybą.

5. Nežiūrėkite į laikrodį

Pabudimai naktį – ganėtinai dažnas reiškinys. Nieko tokio, jei po to greitai užmiegama. Visgi, tai pavyksta ne visiems. Tuomet dažniausiai pradedama žiūrėti į laikrodį, o tai tik dar labiau išblaško. Jei norite išvengti papildomų dirgiklių, rekomenduojama miegamajame nelaikyti laikrodžio ir telefoną padėti nuošaliau.

Nepraleiskite progos pasinaudoti šiais paprastais, tačiau dažniausiai veiksmingais patarimais. Nusprendėte atsinaujinti, todėl reikalingi čiužiniai? Plačiame „Magrės baldų“ asortimente galite rasti didelį šių ir kitų geram miegui skirtų priemonių pasirinkimą.